سبد خرید 0

مولدهای رنگ برای طرح های رنگی داخل محیط

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 3 آذر 1399 در ساعت 23 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مولدهای رنگ برای طرح های رنگی داخل محیط

 

وقتی صحبت از طراحی داخلی می شود، فقط کامپیوترها نیستند که می توانند برای تزئینات به طور حرفه ای عمل کنند. ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به دکوراتورهای مبتدی در انتخاب رنگ، توسعه طرح های رنگی و حتی طراحی کل اتاق ها کمک کنند.

ابزارهای آنلاینی که به شما کمک می کنند رنگ های داخلی را انتخاب کنید از منابع مختلفی قابل تهیه هستند، اما بیشتر آنها را می توان در دو دسته گروه های تولید کننده رنگ و نمایشگرهای رنگ یا ابزارهای تجسم گروه بندی کرد. مولدهای رنگ برای شناسایی رنگ ها و پالت های رنگی، با ترکیب ورودی ها و تنظیم گزینه های مد نظر شما، بیشترین کمک را می کنند. به عنوان مثال می توانید یک عکس را بارگذاری کنید تا ابزار آن را اسکن کرده و به شما بگوید چه رنگ هایی در آن وجود دارد.

برخی از مولدهای آنلاین رنگ به شما این امکان را می دهند رنگ ها را از یک چرخ رنگ انتخاب کنید. انواع دیگر آنها به شما امکان می دهند عکس یا تصویر دیگری بارگذاری کنید تا بتوانید طرح های رنگی خود را توسعه دهید. اگر به دنبال راهی برای دادن کمی تغییر در دکوراسیون مناسب یک اتاق هستید، یکی از این مولد های رنگ عالی را امتحان کنید.

مولدهای رنگ 

گسیختن رنگ (ColorSnap)

این ابزار سرگرم کننده به شما امکان می دهد تا برای هر اتاق یک پالت رنگ درست کنید. هر عکس را به عنوان یک الهام بارگذاری کنید و این ابزار با هماهنگی رنگ های این ابزار یک پالت رنگ سفارشی ایجاد می کند. حتی می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و پالت های خود را برای استفاده های بعدی ذخیره کنید. برای لذت بردن از بازی با این ابزار سرگرم کننده لازم نیست تنها از رنگ های داخل این ابزار استفاده کنید.

تجسم رنگ (Visualize Color)

این ابزار رنگی کاربر پسند با یک عکس آپلود شده از خانه شما یا یک نمونه تصویر موجود از قبل کار می کند. Visualize Color به شما امکان می دهد یک اتاق را «رنگ آمیزی» کنید یا یک پالت متناسب با خانه خود ایجاد کنید. به راحتی می توانید انتخاب های رنگی خود را به یک لیست اضافه کنید و می توانید به صورت آفلاین آن را ذخیره کرده و به فروشگاه لوازم رنگی محلی خود ببرید.

 مولدهای رنگ

طراح شماتیک رنگ (Color Scheme Designer)

برای ایجاد یک طرح رنگی در این سایت کافی است چرخانه رنگ را بچرخانید. این سایت که برای کمک به طراحان وب ساخته شده است، همچنین یک ابزار عالی برای دکوراسیون منازل است. اگر دوست دارید که یک پالت تک رنگ ایجاد کنید انتخابی بسیار عالی است. هنگامی که رنگ های تعریف شده مورد علاقه خود را پیدا کردید، آنها را در ابزاری برای تطبیق رنگ قرار دهید تا مارک هایی را پیدا کنید که شباهت زیادی به هر یک از سایه ها دارند.

Coolors.co

Colors.co یکی دیگر از ابزارهای مستقل است که برای طراحان گرافیک یا دکوراسیون منازل طراحی شده است. این وب سایت با کاربری آسان به شما امکان می دهد هر تصویری را بارگذاری کنید، رنگ ابتدایی را انتخاب کنید و چهار رنگ منطبق دیگر پیدا کنید تا پالت خود را ایجاد کنید. ویژگی هایی در آن وجود دارد که به شما امکان تنظیم حالت اشباع، مشاهده رنگ ها در حالت «کوررنگی» و موارد دیگر را می دهد. پس از پایان کار، پالت خود را ذخیره کنید تا سایه های مناسب را پیدا کنید.

بوم (Canva)

Canva ابزاری دیگر است که به شما امکان می دهد عکس مورد علاقه خود را که ممکن است از تعطیلات رویایی شما باشد، بارگذاری کرده و از آن یک پالت رنگ ایجاد کنید. پس از انتخاب تصویر، پنج رنگ به دست می آید که همه با هم به زیبایی بازی می کنند. از آنجا که Canva با شرکت خاصی در ارتباط نیست می توانید رنگ ها را با هر مارک رنگی که دوست دارید مطابقت دهید.

COLOURlovers

COLOURlovers ابزاری برای ایجاد پالت و الگوهای رنگی و همینطور یک جامعه آنلاین بزرگ برای علاقه مندان به طراحی در سراسر جهان ارائه می دهد. اگر در تلاش برای یافتن پالت مناسب هستید و به دنبال دیگر دوستداران رنگ ها نیز هستید تا سبک خود را اضافه کنند، این مکان مناسب شماست. در بخش «ابزارها»ی سایت، طرح های رنگی موجود را کاوش کنید یا برنامه های خود را توسعه دهید. حتی می توانید کارهای خود را از فروشگاه آنها سفارش دهید.

ذهن رنگی (Colormind)

اگر حتی در مورد یافتن پالت رنگی مناسب نمی دانید از کجا شروع کنید، Colormind می تواند به شما کمک کند. این ابزار همراه با پالت های از پیش ساخته شده، ابزاری برای کمک به روان شدن عصاره خلاقانه شماست. مانند بسیاری از ابزارهای دیگر، شما می توانید از یک تصویر شروع کنید و رنگ ها را با رنگ های موجود در عکس مطابقت دهید.

تبدیل طرح رنگ به واقعیت

پالت های رنگی و طرح های طراحی شده مبتنی بر تئوری رنگ است و یک نقطه شروع عالی برای انتخاب رنگ های داخلی شما، اما آزمایش واقعی رنگ ها روی دیوارهای شما اتفاق می افتد. بهترین راه برای یافتن پالت عالی، خرید چند نمونه رنگ برای رنگ آمیزی آنها بر روی دیوار و دیدن حالت ظاهری آنها در طول شبانه روز است، زیرا نور طبیعی باعث می شود رنگ ها ویژگی های مختلفی به خود بگیرند.

خواه در حال انتخاب یک پالت عالی برای اتاق خواب باشید یا به سادگی می خواهید چند کوسن جدید یا لوازم جانبی متناسب با پالت رنگی اتاق نشیمن خود پیدا کنید، مولدهای رنگ راهی عالی برای الهام گرفتن و کشف رنگ های مکملی هستند که شاید فکرش را هم نکرده باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()